25. tammikuuta 2012

EF Malta 2011

Moi kaikille! :)

Nyt tulee vähän kuvia mun kielimatkalta Maltalta, jossa siis olin viime kesänä EF:n kautta elämäni ehdottomasti parhaat 3 viikkoa !  eli 7.6.2011-27.6.2011 ! :) Tässä postauksessa tulee olemaan suurimmaks osaks kuvia, mutta voin tehdä myöhemmin sellasen missä kerron sit paremmin koko matkasta!

// Here's some pictures of my language course with EF Summer Of 2011 ! I had the best three weeks of my life there, in St.Paul's Bay, Malta !  
^ Viivi, minä & Neea, eli siis tytöt keihin tutustuin matkan kautta ♥ 

Maailman paras jätski paikka ihan lähellä keskustaa! + kännykän laatu!


^ Viivi 
Toi kuva on siis Gozon saarelta missä käytiin päiväretkellä laivalla. Gozo on myös yksi kielimatka kohde maltalla, ja voin sanoa että aivan ihana paikka ja ihania hiekkarantoja!!



Tää on Golden Bay Beachilta, ja noi aallot oli varmaa helposti jotain kolme metriä! :D

^ Blue Grotto 

Beach party!! vas. meiän apuliideri jani, neea, viivi, mä, kaisla & mira!




Neean aurinkolasiit, kymmene pistettä sille joka bongaa mut!




 ja tässä meidän ihanan liiderit 

Pahoittelen kuvien laatua joka huononi jostain syystä ku muokkasin kuvia :( Kertokaa ihmeessä jos haluutte lisää postauksia Maltasta, koska siitä riittää kyllä kerrottavaa!

 & kiitos vielä näistä joistai kuvista Neealle & Viiville ! 


MALTA 2011 Part 2. post is HERE.


13 kommenttia:

  1. Minäkin aattelin kielimatkan jälkeen, että se on paras juttu mun elämässä mutta täällä vaihdossa oon sitä mieltä, että vaihtarivuosi on eka ja sitten kielimatka. Ootko aatellu vaihtoon lähtöä ? :)

    VastaaPoista
  2. mennni : joo oon mä monesti miettyny et haluisin mennä vaihtariks ja varmasti jossai vaihees menenki (:

    VastaaPoista
  3. olin kans maltal kielimatkal samaa aikaa :D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa :'D vähä kiva kuulla ! Et varmaa ollu kuitenkaa samas paikas:D

      Poista
  4. tosi kiva kuulla kaikke maltasta, ite jo melkein lasken päivii siihen ku m' lähen (= mut muistaks yhtään suunnilleen et kuin paljo rahaa sulla meni koko matkan aikana ?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva ku tykkäät :) & mulla meni rahaa varmaa tyylii 700€, mut riippuu iha ihmisestä mite paljo menee.. meiän piti ite maksaa bussit joita käytetii paljo ja sitku retkiäkin oli lähes joka päivä nii meni rahaa ku sit piti maksaa ruokailut siellä retkillä jne.. + ostin ite aika paljo karkkii ja tällästä muuta turhaa, mutta kyl vissii muilla meni jopa enemmän ku mulla et sitä rahaa kannattaa oikeesti varata mukaan:D

      Poista
    2. okkeei (-: olitko muuten international kurssilla? ja oliko sulla niitää öö ää ekstra-aktiviteetti juttui(?), jos oli niin oliks niis paljon eroo siihen verratuna et jos ei ota niitä? ::))

      Poista
    3. no mun piti aluks mennä internationaliin mut jouduin sit classic kurssille, ja oli mulla joku malta pack (en oo iha varma tarkasta nimestä, ja meillä kyllä kaikki otti sen malta backin koska siihen kuulu lähes kaikki ne bileet ja tällee mut ois ollu varmaa tylsempää jos ei ois ollu sitä mut vapaa-aikaa tietty ois illalla tietty ollu enemmä et riippuu iha ihmisestä et mist tykkää (:

      Poista
    4. okei (-: mäki otin sen malta packin, mut mietein vaa et mitä eroo siin niinku on siihen et jos ei olis sitä:)

      Poista
  5. Varmaan oli tosi kiva matka! :) lähen ite kohta ef kielikurssille Brightoniin. :) Olin aatellu et voisin alkaa blogaan. Ja tosi hieno blogi muute:) Kuinka vanha olit ku lähit tonne? Oon neljätoista ja pelkään ettei siä oo paljon mun ikäsii... :( Jännitikö sua paljon alussa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli kyl toooosi kiva matka! :) Ooi vähä hienoo, oon kuullu Brightonista paljo kaikkee hyvää, joten sulle tulee varmasti upee reissu. :-D Mä olin sillon 13 kun mä lähin maltalle mut oon syntyny vuonna -97 ja täytin elokuussa 14. Ja kyllä siellä varmasti on sunkin ikäsii, ei se ikähaarukka varmasti ainakaa mikää kovi iso oo:) + Kyllä mua vähä jännitti mutta sehän kuuluu asiaan! Päätin vaan et kyllä mä selviin ja sit siitä tulikin maailman parhaat 3 viikkoa :) Ja varmasti tulee sullekkin, eli tosi paljon tsemppiä ja hyvää matkaa !

      Poista