24. helmikuuta 2013

Kielimatka jutskaa !

Moooi ! Ajattelin että voisin tosiaan aloittaa sellasen pienen "projektin" täällä mun blogissa tosta mun kielimatkasta tarkemmin. Eli tekisin yhteensä 5-10 postausta eri aiheista liittyen mun omaan kielimatkaan. Mulle tulee sen verran paljon samoja kysymyksiä tänne mun blogiin, ja sähköpostiin esim. siitä koulusta ja EF:n bileista jne... joten olis varmaan kiva jos tekisin erikseen niistä kaikista postauksen, joissa kertoisin tarkemmin kustakin aiheesta ja laittaisin paljon kuvia mun matkasta. Miltä kuulostaa ? :)


Ois kiva jos kertoisitte mielipiteenne!

4 kommenttia:

  1. Joo, tee sellanen postaus mis kerrot kaikesta!:)

    VastaaPoista
  2. moi(: sul on aikas kiva blogi(: eksyin tänne kielimatkatunnelmissa, ja mieleeni tuli kysymys: eli tiiätkö yhtää kuinkapaljon kestää saada 10 000 pistettä ? onko mahdollista n. 10:ssä kuukaudessa, (tiiän, kuulostaa mahottomalta ja varmaa onkin) jos on tosi ahkera, tekee omaa blogii ymss(:? tai kuinka kauan arvioit että se kestäisi, + saada ne kaks varausta mitkä kaiketi tarttee myös uuteen kielimatkaan? en ite oo vielä crew:ssä, niin ite en yhtää tiiä(: KIITOS jos osaat vastata ees yhteen näistä(: ja hyvä jos tajusit yhtää, vähä sekava tuli xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ! Varmasti onnistuu saada noi pisteet 10:ssä kuukaudessa jos on tosi ahkera, mutta se vaatii kyllä tosi paljon töitä. Sä kyllä aivan varmasti saat ne pisteet jos todella haluut ne ja kovasti yrität. Tsemppiä! :)

      Poista