8. maaliskuuta 2013

EF presentations in primary school !

Moi! Kerroinkin jo edellisessä postauksessa että olin pitämässä alakoululla pari EF-esitelmää, ja nyt kerron siitä vähän tarkemmin. Mulla oli siis päällä kuvissa näkyvä EF Crew paita ja sit kaikki esitteet yms oli mulla EF:n laukussa mikä näkyy noissa alla olevissa kuvissa ! :D


/ Hey, I was in primary school to tell sixth graders about EF, just like I told you guys earlier. Now I'm going to tell little a bit more about it!  I was wearing EF shirt and other EF stuff, like that cool bag!



Mahtavat EF poset heei ! Kiitos myöskin mun veljelle joka toimi mun professional kuvaajana koko päivän!




Taustalla näkyy vähän mun powerpoint-esitystä! Oon kyllä siitä aika ylpee, koska tein sitä tosi pitkää ja sen avulla kerron kaikki tärkeimmät asiat kielimoista. (mm. majoitusvaihtoehdot, kohdemaat, active-kurssit...)

/ I had two presentations for two 6th grades and I used powerpoint show, (made by me!!) so it was easier to tell about everything and show cool pictures ! 



Esittelin EF:ää siis tuon powerpoint esityksen avulla ja kerroin samalla omasta kielimatkastani. Pidin n. 45minuutin esitelmän kahdelle 6lk:lle ja kummatkin luokat olivat kyllä tosi mukavia ! Kuvissakin näkyy miten kiltisti ne kuuntelee mun juttuja. Sain vastailla myös muutamiin kysymyksiin opettajalta sekä oppilailta, ja jakelin myös flyereita ja esitteitä halukkaille. Oli kaiken kaikkiaan tosi mukavaa ja oppilaat oli mukana hyvin mun esityksessä ja yllätävän monet olivat kiinnostuneita lähtemään kielimatkalle ! :)

//Students and Teacher asks me few questions, and some of the students were reallu interested going to language course. Wohooo! :) I also gave many flyers and brochures to students.

Lopuks tähän vielä mahtavia ryhmäkuvia joita otin 6A luokan kanssa.!

/ In the end we took some pictures with students! They're the best 6th graders ever ! 



Jee, ootan innoissani jo sitä kun pääsen pitämään lisää esitelmiä toisiin kouluihin :)



Pitäkää hauskaa, later ! 



6 kommenttia:

  1. oot kyl rohkee ku uskallat tollai mennä pitää esitelmii!

    VastaaPoista
  2. Voi että, on ollu varmaan ihan älyttömän siisti kesä! :-)

    http://kaikkiaskeleet.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. kuullostaa ihan mielettömän siistiltä toi kesä :o!

    VastaaPoista